AI’s fairness problem: understanding wrongful discrimination in the context of automated decision-making
Obraz vs. ústup demokracie // ONDŘEJ CÍSAŘ: Demokracie a protest ve středovýchodní Evropě po roce 1989
Image versus Invisible: BORIS RUŽIĆ – Evidence and Affect in Visual Practices of Migrants in the Balkans
Painting versus Political. Dirty Dancing: DISCUSSION – Onya McCausland, Birgir Birgisson & Mika Hannula
Motivační literatura o prokrastinaci a time-managementu: organizace času a vytváření neoliberální osobnosti
Obraz versus Queer: LAKEI KI´ONG aka BLAKE P. KENDALL – QUEER as a verb: ‘Coming Out’ in Visual Anthropology(s)
Teoretické tendence queer recepce v aplikaci na filmovou a fikční televizní tvorbu: Alexander Doty, Larry Gross, Robert Lang, Caroline Evans a Lorraine Gamman
Queer Representation and Animation in the 2010s: Steven Universe and She-Ra and the Princesses of Power
Obraz versus chudoba: LUCIE STEJSKALOVÁ – Zobrazení utrpení v rámci fundraisingových kampaní neziskových organizací
Zobrazovanie zraniteľných osôb z rozvojových krajín a metódy marketingu chudoby na internetových stránkach vybraných neziskových organizácií
Reclaiming the music: The power of local and physical music distribution in the age of global online services
Fake images of the SARS-CoV-2 coronavirus in the communication of information at the beginning of the first Covid-19 pandemic
Obraz versus osobní data: MUSHON ZER-AVIV – How Does a “Normal Person” Look Like? The Normalising Machine
Obraz versus osobní data: LENKA HÁMOŠOVÁ – Syntetická média a vizuální nejistota. Když vidět ještě nic neznamená
Filmuji sny. Sny rostliny Amicie! Téma vědecké kinematografie v nerealizovaném scénáři fikčního filmu Vladimíra Úlehly Amicia: zločin a věda
Obraz versus perspektiva / Giacometti Edition NGP: JULIA T. BAILEY – Giacometti. Perspective. Perspective. Perspective.
Na viděnou III: EVA JANÁČOVÁ – Obraz nepřítele: Vizuální projevy antisemitismu v českých zemích od středověku po současnost
Obraz versus uprchlík: ANDREA PRŮCHOVÁ HRŮZOVÁ – Migrační krize uvnitř Visegrádské čtyřky o třech dějstvích
Obraz versus uprchlík: L. VOCHOCOVÁ & J. ROSENFELDOVÁ – Migrační diskuze v českém online prostoru: Vítači vs. xenofobové
Na viděnou II: K. Svatoňová & E. Jeřábková – Skryté formy režie: Zpracování pozůstalosti E. Krumbachové
Na viděnou II: LUCIE ČESÁLKOVÁ – Spotřební imaginace komunistické diktatury. Československá reklama v poválečném období
Obraz versus gentrifikace: LENKA HÁMOŠOVÁ – Vizuálny jazyk developerských projektov bratislavského Manhattanu
Obraz versus fanouškovská kultura: KLÁRA FEIKUSOVÁ – Formální strategie němého filmu užité ve fanouškovských videích
Obraz versus filosofie médií: VÁCLAV JANOŠČÍK – Postdetective realism. Ontology of TV series or serial narration
Obraz versus ezoterika: ONDŘEJ MORAVEC – Jolanda a ti druzí: virální ezoterika pod drobnohledem – diskuze po promítání
Obraz versus Call for Papers No. 3.: KATARÍNA BELEJOVÁ – Místa paměti a guerillová vizuálně-verbální díla
Obraz versus národní identita: PETR A. BÍLEK – Komiksoví Češi aneb Obrazy minulosti v současném českém komiksu
Obraz versus ruin porn: Kateřina Havlíková – Urban Exploration, moderní dokumentaristika na hraně zákona
Obraz versus Call for Papers Vol. 2: ELIŠKA STŘELKOVÁ – Obraz ve veřejném prostoru jako součást městské vizuální kultury
Obraz versus zločin: GRETA BLUMAJEROVÁ – Kriminalistická fotografie jako inspirace od roku 1945 v módě a reklamě
Obraz versus zombie: IVA BASLAROVÁ – Lepší než smrt – zobrazení zombies v současných zahraničních filmech a seriálech
Obraz versus duševní nemoc: MARTIN CHARVÁT – Malba jako povrchový efekt šílenství: Prinzhorn, Artbrut a Gillez Deleuze
Obraz versus politický marketing: KAREL KOMÍNEK – Historie úspěchů i kroků vedle v politickém marketingu