Obraz versus Corporate identity

18:00 – 20. 11. 2012
Studio Trafo


Listopadový Fresh Eye zaměřený na ucelenou vizuální komunikaci produktů, firem, myšlenek i osob!

Co se skrývá pod všudypřítomným heslem CORPORATE IDENTITY, jak souvisí s brandigem, namingem a současnými grafickými experimentálními trendy?

TOMÁŠ HRIVNÁK, guru v oblasti tvorby značek
PETR BABÁK, grafický experimentátor, vedoucí Laboratoře a Ateliéru 304
BARBORA TOMAN TYLOVÁ, grafická designérka a autorka vizuální poezie

Minulé přednášky:Plánované přednášky:
  • Obraz versus literární obraz(y)
    19. 09. 2017
  • Vizuální kultura: Výzkum, studium, spolupráce – konference
    19. 10. 2017
  • Obraz versus fanouškovská kultura
    14. 11. 2017
  • Obraz versus BIO
    12. 12. 2017