Druhý ročník konference Na viděnou mohli příznivci studia vizuální kultury a meziborových přesahů navštívit v říjnu 2018 v prostorách kina Ponrepo. Nabitý program složený z doktorandských příspěvků, panelu profesionálních týmů a závěrečné guest lecture Krešimira Purgara shrnuje ve svém reportu pro odborný časopis Mediální studia zakladatelka a vedoucí platformy pro studium vizuální kultury Fresh Eye, Andrea Hrůzová. Jakými způsoby domácí odborníci napříč společenskovědními a uměleckými obory přistupují ke studiu obrazové kultury, na základě jakých témat a pomocí jakých metod se na tomto poli setkávají a jaké strategie v rovině profesionální spolupráce a prezentace badatelských výstupů volí?

Na viděnou II: K. Svatoňová & E. Jeřábková – Skryté formy režie: Zpracování pozůstalosti E. Krumbachové

Na viděnou II: LUCIE ČESÁLKOVÁ – Spotřební imaginace komunistické diktatury. Československá reklama v poválečném období

Na viděnou II: LEONA KUBIŠOVÁ -Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost

Na viděnou II: MARIE MEIXNEROVÁ – Unleashing Screensaver

Na viděnou II: MARKÉTA DVOŘÁČKOVÁ – Fantom: Plod ve věku své ultrazvukové zobrazitelnosti

Na viděnou II: TOMÁŠ KOLICH – Vizualizace sítí. Model jako důkaz

O experimentálním i tradičním zkoumání obrazů napříč obory. Konference Na viděnou 2

Konference NA VIDĚNOU II.

Makabrózní, mysteriózní, monstrózní. Architektura a prostředí v gotickém hororu

Facebook: sociální síť jako prostor pro umění

Počátky konzumní společnosti v Československu 1945–1970. Obchod, spotřeba a reklama

Visual Studies and the Pictorial Turn: Twenty Years Later




