Bakalářská práce přihlášená do soutěže Fresh Eye Call for Papers se zaměřuje na post-internetové umění v kontextu české tvorby.
Diplomová práce přihlášená do soutěže Fresh Eye Call for Papers popisuje vliv technologického vývoje na způsoby tvorby pohyblivého obrazu a představuje formy, jakých toto médium nabývá v oblasti živých
audiovizuálních performancí.
Práce přihlášená do soutěže Fresh Eye Call for Papers se zabývá především hypertrofovanou rolí „symbolických hodnot“, které jsou tvořeny v rámci reklamních reprezentací spotřebního zboží.
Módní pojem postpravda nese mnohé komplikace.
Cílem práce Martiny Šušákové je analyzovat schopnost médií, zejména nových médií, konstruovat uživatelům pocit ontologického bezpečí. Změny, které s sebou přináší nové uspořádání světa přechodem z tradiční společnosti k moderní, jsou podle Antonyho Giddense příčinou ztráty nebo oslabení pocitu ontologického bezpečí jedinců ve společnosti. Je tomu tak zejména důsledkem časového a prostorového rozpojení světa, které je dopadem globalizačních procesů a které způsobuje ústup komunikace tváří v tvář v relativně stabilním fyzickém prostoru a čase.
Někteří lidé si na stánku koupí časopis kvůli hvězdě vyfocené na obálce. Jiní se vám vyznají ze slabosti pro Youtubery. Kdo je celebrita? Jakou roli hrají stars a jejich obrazy v naší společnosti? Fresh Eye se na jubilejním, padesátém večeru podíval na téma celebrit z teoretického i praktického úhlu pohledu.
Jste normální? Pokud ano, do jaké míry? Pokud ne, v jakém vztahu k normalitě se cítíte být? Ale úplně nejdříve ze všeho, kde jsme k tomu pojmu normalita vlastně přišli? Normalitě, ne-normalitě, hendikepu a postižení jsme věnovali únorový Fresh Eye večer.
Interview addresses the increasing visualization of news material and the fact that the media landscape is now overwhelmed with an increasing amount of images. The interview was conducted during Matteo Stocchetti’s stay in the Czech Republic in April 2016. He was hosted by the Institute of Communication Studies and Journalism at the Faculty of Social Sciences, Charles University in Prague.
Vytvářet obrazy a dívat se na ně má v sobě něco archetypálního a stále poměrně velmi neuchopitelného. Není na škodu si to připomenout.